Sabtu, 9 Julai 2011

KEPUTUSAN UPU LEPASAN STPM/SETARAF SESI 2011/2012

assalammualiakum buah hatiku...lame dah aku x meng'update' kt buah hatiku ne..sedar x sedar dekat sebulan lebeh gak dah aku jadi minah kilang..best sioottt!! tapi ne bukan kehendak aku.. at least bile aku dah keje aku bleh lupe sedikit masalah dalaman dalam diri aku..kalo dok sorang2 kt umah..x buat pe..kompem aku mule la merapu tah pape..aku fikir macam2 yang tak logik berlaku..sekarang ne gak aku dah rase bahang merapu aku neh..
petang semalam kwn aku text aku.. die tanye aku dh dapt lom sms dari UPU soh check keputusan 15/7 t kol 12.00 tengah hari..aku cakap xde la..dah memang x dapat sms tuh.. kawan aku tuh siap forward g sms tuh kt aku..mase tuh aku ngah lepak ngan kakak2 aku..start dari detik tuh aku mule ase lain sangat.. semacam je.. x tenang... aku takut sangat aku x dapat masok ipta..memang la keputusan aku x berapa baik..dapat 3P jew.. tapi aku nak sangat masok ipta..ne impian aku sejak kecik g..
bukan aku x study mase form 6..aku dah perah otak aku betol2..memang dah usaha sehabis baik...nak buat cmner kalo dah takat tu jew keputusan aku..apepon aku kene yakin yang ALLAH dah tentukan yang terbaik wat aku..mase kawan2 aku dapat temuduge MEDSi awituh..aku sedeh sangat2..sebab x dapat..aku ase down sangat..alhamdulillah..berkat surah al-Insyirah..aku dapat balik ketenangan..
masalahnye sekarang..aku risau sangat2 x dapat...aku xnak hampakan g harapan kuaga aku..result aku pon cukup2 makan jew..aku harap sngat course yang aku pilih awituh sangkut..aku dah fikir masak2 sebelom pilih awituh..aku pilih ekot kelayakan keputusan aku..ukur baju kt badan sendiri...hehhe..xnak la lebeh2.. t makan diri lak..yang susahnye sape..aku jugakkk..
insyaallah kalo dah rezeki aku masok ipta taun neh...aku terima dengan hati terbuka dan penoh kesyukuran...kalo x dapt.. aku kene la apply Uitm bagi kemasukan Bulan November dan Disember... abang ipar aku yang suggest..tengok iklan kt news..
rakan2ku...insyaallah boleh...Amin Ya Rabbal Alamin...

Tiada ulasan:

TINGGALKAN JEJAK ANDA, SAYA AKAN MENJEJAKI JEJAK ANDA KEMUDIAN