Sabtu, 10 Mac 2012

JUNIOR CHEF????

Assalammualaikum,hari ini aku nak kongsikan sedikit peristiwa titik tolak kepada tajuk entry kali ni. lepas Asar petang tadi, aku sibuk menghadap myAcery aku. mantap nama dia kan? hehehe.. Tiba-tiba dalam aku tengah layan sangat myAcery..ada orang ketuk pintu, ingatkan ada orang nak "top up' ke ape, sebab roommate aku ejen Top up.. rupa-rupanya ada pelajar asasi datang promo program diorang esok. "Pertandingan Memasak Junior CHEF". dalam hati aku, terus nak sertai, x sangka lak budak tu memang tengah mencari penyertaan daripada pelajar Degree..untuk pengetahuan, kolej kediaman aku dihuni majoriti oleh Pelajar Asasi dan selebihnya pelajar degree. kira program ini nak mengeratkan hubungan silaturrahim antara pelajar degree + pelajar asasi. aku sahut cabaran. 

1 kumpulan= 4 0rang. 
Tema Masakan : AYAM. 
Tempat : Dewan Unimas, Kampus Timur. 
Masa : 0800 pagi. 
Durasi : 1 jam 15 minit.




Inilah Muka-muka Chef Junior... 


1# NAMA : Mira Syarmieza Bt Musi.
FAKULTI : Sains Sosial.
PROGRAM : Perancangan dan  Pengurusan Pembangunan.


ALONG [ROOMMATE MERANAGKAP BFF]


2# NAMA : Fatimah Bt Taha.
FAKULTI : Sains Sosial.
PROGRAM : Kajian Khidmat Sosial.

KAK ATEN [CLASSMATE & BFF]


3# NAMA : Nur Aziemah Bt Samat.
FAKULTI : Sains Sosial.
PROGRAM : Kajian Khidmat Sosial.

NUZI [ CLASSMATE & BFF]


4# NAMA : Zebidah Bt Hussain.
FAKULTI : Sains Sosial.
PROGRAM : Kajian Khidmat Sosial.

I, ME,& MYSELF.


#Doakan kami.. walaupun masak x sehebat mana, tapi kami akan cuba yang terbaik. Insyaallah.

Tiada ulasan:

TINGGALKAN JEJAK ANDA, SAYA AKAN MENJEJAKI JEJAK ANDA KEMUDIAN