Isnin, 12 Mac 2012

SEGMEN : BLOG REVIEWING by HARUNO HANA



ASSALAMMUALAIKUM... sementara tunggu waktu berlalu, aku sempat gak blog walking..heheh, sebenarnya kelas pagi ni.. CANCEL... TETTT.. HEHEH.. 
sebab aku join segmen ni??? saje, nak tambah rakan blogger, nak eratkan silaturrahim.. x salahkan.. x kisah orang nak cakap aku join sebab nak promote blog ke ape, hidup bersosial dalam blog, xkan senyap je memanjang x ikut rentak blogger lain.. jadi, x slah kiranya aku pun join segmen ni.. kan? kan? ka?
rakan-rakan blogger yang nak join segmen ni.. boleh la.. 


JANGAN LUPA klik tau.. KLIK..KLIK.. 

KAT SINI, AKU nak tag..






ok ya..jumpa lagi.. :D [ siap-siap nak pegi kelas, tunngu bas]

wassalam..

3 ulasan:

Unknown berkata...

hehe~ thanks join :D

Zee berkata...

sama2 Hana..

Zee berkata...

thanks IENA..DONE FOLLOW U.. :d

TINGGALKAN JEJAK ANDA, SAYA AKAN MENJEJAKI JEJAK ANDA KEMUDIAN