Khamis, 16 Disember 2010

gOOdbYE sMKSA...

SEDIH,,,YALA yang aku rasa time tok... 7 tahun aku menimba ilmu disitok...akhirnya aku terpaksa keluar dengan cara terhormat,,,insyaallah,,,aku akan kembali...bersama cahaya bulan yang menerangi malam...aku tetap tabah menghadapi segala ujian dan dugaan dari YANG MAHA ESA...selangkah kakiku keluar dari SMKSA... SerIBU langkah aku akan berusaha untuk mencapai cita-citaku...aku akan kembali...disaat2 akhir aku disitok..aku mula rapat dengan seorang insan...yang boleh aku anggap sebagai ayah...pada mulanya aku memang hairan bin pelik...selamak tok aku nang x pernah rapat dengan insan yang bergelar 'ayah' tok... insyaallah ayah... kmk akan kembali ke sitok...kmk x akan lupa jasa ayah dengan kmk,,aku terharu gilak bila ayah anggap aku macam anak nya pun...bermakna aku ada 2 ayah...hubungan baik aku tok disalah ertikan sesetengah pihak... sidaknya fikir aku ada skandal dengan insan yang aku gelar ayah tok...buat insan tersebut,,, aku mengerti engkau tidak memahami..biarla org berkata apa,,,yang penting aku tauk sapa aku,,,

Tiada ulasan:

TINGGALKAN JEJAK ANDA, SAYA AKAN MENJEJAKI JEJAK ANDA KEMUDIAN