Selasa, 18 Januari 2011

mEnCipTa PeNGaLAman....!

kadang2 bosan juak bila dah biz study.....x da mlah papa...nak keja parents x nyuruh...mok x mok nunggu result gk...n study agik....x sabar sa nyawa mok menempuhi alam kampus....huhu...adakah aku berpeluang??? adakah aku tersenarai...apapun aku berdoa moga ALLAH SWT memakbulkan impianku...sorang teman dah msuk kampus dah...wpun tpaksa ambik dlm peringkat diploma even lepas stpm...xpa...dah rezeki nya ke cya...aku lagi la terror,,,lepaz spm nang xda isi upu langsung,,,gk enjoy tek nak,,,,hihi,,,dah ya msok form 6....walaupun stpm kira jalan singkat tok mdpatkan diploma,,,tapi x semudah yang di sangka....apa yang dipelajari dalam masa setahun setengah di uji sekaligus time stpm...x spt kt u,,,satu sem blaja nak len...sem baru xda ulang sal ya gk...ku asa mun trend study f6 d apply kt u...alahai...x lamak gk kita tok...adooyaiii!!!! penat otak wooo.... hehek...ada org mdah study tok nyaman...x memenatkan...xda memerlukan tenaga fizikal....tapi mental....
NAMUN hakikatnya...belajar la perkara paling memenatkan...penat fizikal bleh hilang bila kena dengan cara tok menanganinya...tetapi penat mental...rohani...adoyaiiii...mun xpande control...silap-silap...boleh gila...n mendaftar jadi ahli tetap HOSPITAL BAHAGIA.... HUHU....parah dah tok...
Pokok pangkalnya...kita mesti pande kawal dirik ta mpun,,,kita lbih tauk sapa dirik kita,,,jadi...x perlu kita gago nak ubah hidup urg...gago ngan hal kedirik,,,ubah apa yang patut diubah supaya dapat  jadi insan yang berguna...hihihi...ceramah la pulak...
sorang kawan dah keja dah...huhu,,,dapat MA.... ok apa...daripada aku yang masih menganggur tok...huhu...walau di mana kau berada sahabatku...aku tetap mendoakan kesejahteraan kau.... aku SAYANG kawan aku!!!!!!

Tiada ulasan:

TINGGALKAN JEJAK ANDA, SAYA AKAN MENJEJAKI JEJAK ANDA KEMUDIAN