Selasa, 12 Julai 2011

DEMAM UPU

ALHAMDULILLAH...aku dah tunaikan ape yang wajib..sementara tunggu masok waktu isya'..aku ase nak update blog lu..hurm...tinggal bape hari g keputusan upu kua...nebes beb..dalam dok tunggu keputusan ne gak aku demam + selesema...warrrrgggghhh!!! seksa..aku nak keje pon susah..petang tadi bgn tido jew..twos makan bubur kacang..kak long yang buat..hehhe..DUP! DAP! DUP! AKu tkot gak tgu kptusan neh.. apepon aku kene redha sebab ALLAh dah tentukan yang terbaik buat hamba2-Nya..semoga aku dan kawan2 aku dapat menempatkan diri kt mana2 ipta yang dah dipohon...dapat course yang diminta...Amin..my readers..jap g aku sambung balik eh..heheh..aku nak siap2 diri lu...jumpa Al-Khalik.. tata..titi..tutu... Assalammualaikum..

Tiada ulasan:

TINGGALKAN JEJAK ANDA, SAYA AKAN MENJEJAKI JEJAK ANDA KEMUDIAN