MY BLOG

Lilypie Second Birthday tickers

Khamis, 25 Ogos 2011

HAPPY BIRTHDAY MAK & BAPAK!!!!!

assalammualaikum..hari ni hari lahir mak n bapak aku..istimewanya hari neh..hari lahir mak n bapak aku hari yang same..bezanye tahun lain2..doaku..moga mak dan bapakku dipanjangkan umur dan murah rezeki..tahun ne mak n bapak dapat cucu perempuan 2 oang sekaligus..maknenye..cucu kembar la..sebelom ne mak yah hanya dapat anak buah kembar je..tahun ne mereka lak dapat cucu kembar dari anak mereka yang kedua..abang aku la..heheh..kalo cakap mengenai parents..aku lebih rapat dengan bapak aku..nak taw nape??? aku pon xtaw..agaknye anak pompuan memang rapat dengan bapak kot..hehe..kalo aku dah duduk dengan bapak aku..maksud aku cam lepak la..cakap2..mesti topik perbualan kitorang dari satu topik ke satu topik...bila anak dah jumpe bapak..camtu la gamaknye..heheh..bapa aku ne peramah..lagi satu bapak aku suke sakat orang..mangsa pertama yang kene sakat bapak aku..taraaa!!! mak aku la..heheh... kira cara bapak aku nak bermanjew ngan mak aku la tuh..heheh..mungkin aku ne mewarisi sifat bapak aku..heheh...kawan2 aku pon cakap aku ne peramah..bukan nak "up"kan diri ye..pendapat orang..kalo bab sakat-menyakat ne..adew la jugak..heheh..tp x kronik sangat sampai dew yg fed up..yekew x fed up?? entah2 belakang aku diorang kutuk aku...x kot...xpew2 kalo adew pon, aku halakan..baiknyew aku..hahha...bapak aku ne kalo dah bercakap susah nak stop..adew jew bendew dia nak cakap..macam menteri lak..heheh..lagi satu..kekadang cakap bapak aku xleh bantah..cakap bapak jew betol..yela..bapak lebih dulu makan garam dari aku..

Tiada ulasan:

TINGGALKAN JEJAK ANDA, SAYA AKAN MENJEJAKI JEJAK ANDA KEMUDIAN