Selasa, 23 Ogos 2011

MOOD RAYA MARI

Assalammualaikum my  beLog muChuk2..pagi ne tetiba je aku asew nak menaip..lepas bangun sahur pukul 4 td..mandi then aku x tidow g..selalunye aku tidow balik..heheh..<BADHABIT>HEHEH.. mase mandi hp aku jerit sakan menyanyi pepagi buta..tanda mesej masok..my fren anto mesej tanya tentang Senarai Dokumen terbaru..waaa...terpaksa la aku print balik yang baru tuh..dalam senarai yang lame xde lak sebut tentang Ujian Penempatan IT (UPIT)..camne nak cari jalan penyelesaian eh??/ jap!! jap!! ha!! Senior kan adew..heheh..akhirnye aku terus mengepos satu soalan kt PSS 2011/2012 (STUDENT & LECTURER ).. harap2 aku dapat jawapan yang dapat menenangkan aku pas ne..baru je hari tu aku print dokumen perjanjain PTPTN..sekarang timbul g masalah..xpew2..COOL ..cool.. ala...lupew jap tentang tu..mood raya aku dah start dah ne..bukan baru start hari ne..tp sejak minggu lepas..saje update kali ne sebut tentang mood rya..sebab aku memang berkobar2 nak raya..heheh..tapi tahun ne mase raya aku dipendekkan.. 5 September 2011 aku dah berangkat g Kuching..prepare register kt UNIMAS 6 SEPTEMBER..xpew2..aku akan gunakan kesempatan yang ada untuk menghabiskan masa bersama keluarga terchenta aku... tahun ne  abang aku x balik beraya..xda cuti..tp pastikan next year diorang dapat balik.. aku nak kongsikan sikit gambar2 raya tahun lepas entry kali ne..


ni Mak n Bapa kesayangan aku..aku sayang sangat2 kt diorang..tanpa mereka siapala aku.



ni kakak sulung aku.. Kak Milah n satu-satunya cucu perempuan parents aku..tapi bukan anak kak long aku..


ni la mak ayah niece aku ne.. Mr.Iswan n Mrs. Jamisah with their daughter Nurshamiera.



ha...ni la my big2 family..yang xdew dalam gambar ne abang aku yang jadi juru gambar time ne.. dia baru je kahwin tahun lepas..


ha..nila abang aku..aku paling rapat dengan abang ku ini..sekarang abang pon dah jadi suami org.. 7 July 2011.. abang ngah aku dapat baby kembar perempuan.. Nor Qistina Mia & Nor Qisdina Nia.. pasal tu la abang aku x balik raya..  Mia Sihat..tapi Nia kat Hospital g..berat Mia 2.97kg, Nia lak 1.7kg.. sebab tu la Nia x kua hospital lagi..ada masalah kesihatan sket..kesian twin kami terpaksa berpisah sementara..


sekian saja entry aku kali ne..dari tadi aku dok mengarang..sekarang aku nak rest dulu.. assalammualaikum..

Tiada ulasan:

TINGGALKAN JEJAK ANDA, SAYA AKAN MENJEJAKI JEJAK ANDA KEMUDIAN