Isnin, 1 Ogos 2011

RAMADHAN MARI...!!!

ALHAMDULILLAH...aku dapat menyempurnakan ibadah puasa dengan baik hari neh..dugaan hari ini..cuaca panas terik..sampai ke petang pansnyer.. apepon dapat gak bertahan sampai waktu berbuke..ehehe..xkan la umo dah 20 tahun x dapat tahan pose..hehehe..buat malu jew.. esok!! aku balik Kuching.. aku start keje balik.. urusan2 kemasukan IPTA aku dah beres..just pengesahan beberapa dokumen g..yg tu aku serahkan pada adek aku..heheh..bukan susah pun..adek aku just bagi salinan pada Pegawai yang aku maksudkan..cume hal PTPTN x bereh g..sebabnye..tarikh pengesahan hanya berkuatkuasa 30 hari sebelum tarikh mula pengajian..

FLASHBACK JAP..heheh..

Jumaat lepas aku g sekolah..ngn bestfriend aku.. Quna.. sebelom g Pejabat Am sekolah..ktorg g jumpe ktorg punye bestfriend Ana..melepas rindu gak la..heheh..lepas ne mesti kami susah dah jumpe..lebeh2 g Quna sambung study die kt seberang..bukan negara seberang ye..heheh..kt Semenanjung..atau lebih spesifik KT Tanjung Malim, Perak.. mesti U all dah familiar ngn  IPTA   yg terletak kt tempat ne kan..??? xlaen x bukan..jeng..jeng.. UPSI..heheh..tercapai gak impian sahabat aku neh nak jadi cikgu.. Cikgu BM..memang cun sangat la ngan keputusan Gempak die STPM lepas.. my readers,,sorry..mata aku dah start ngantok daa..de mase aku sambung g citew sahabat2 kesayangan aku ne.. **(apela aku ne..tajuk entry tentang Ramadhan..tup..tup..citew aku menyimpang jaoh dari tajuk entry..) heheh.. Ramadhan dah tiba..sebulan g SYawal lak datng..mase2 aku bersama family semakin terhad..start study balik..herm..demi sebuah degree.. BL!NK** NGADEW LAK AKU NEH..UNIMAS..waiting for me..Assalammualaikum..<3

Tiada ulasan:

TINGGALKAN JEJAK ANDA, SAYA AKAN MENJEJAKI JEJAK ANDA KEMUDIAN