Khamis, 29 September 2011

HARI-HARIKU DI UNIMAS

HALO!!HALO! ASSALAMMUALAIKUM...kabare my belog..agak lama rasanya aku tidak mengemaskini buah hati ku ne..sibuk?? x jugak..masalah connection + penyakit M aku la..heheh..masuk hari dah dekat 23 hari dah aku jadi warga UNIMAS..a.k.a 3 minggu 3 hari la...hehhe..alhamdulillah..sepanjang aku di sini..semuanya berjalan lancar..kawan?? makan?? so far so good..lecture?? lecturer??? alhamdulillah...asssignment pon bertambah2...jadi student balik katakan..memang x leh lari pnye..heheh..nak berjaya..nk graduate..kne la siapkan assignment..hari aku dan roommate aku nak g kelas TMX..semgat jitu la katakan,,awal pagi dah kemas2..kelas memang jauh dari kolej..satu2 nya jalan tok ke kampus gune bas..heheh... aku dok kt kampus Timur...kelas aku lak kat kampus Barat..ngam sangat la tu kan..hahha..back to the story..kitorang memang dah ready nk kua bilik nak g bus stop..jeng! jeng! jeng! classmate aku text aku..."kelas dibatalkan"...hahahh...alahai..sian nye..hari tu aku ada gak tengok yang kelas TMX start bulan 10 t..nape aku leh x ingat??? heheh,,,banyak sangat makan air + semut kot..hahah..lumrah katakan..ok dear..next time aKU UPDATE G aku nye latest cite.. as salam..


Tiada ulasan:

TINGGALKAN JEJAK ANDA, SAYA AKAN MENJEJAKI JEJAK ANDA KEMUDIAN