Sabtu, 7 Januari 2012

UNTITLED

Teman...
aku yang kedua...
setelah dia...
pastinya dia yang pertama...
tiada maknanya aku di sini...
tiada ertinya aku teruskan lagi...
aku percayakan dia...dia...dan dia...
bisa hidup tanpa aku...
tiada ertinya aku dimatamu...
adanya dia...
wujudku di hadapanmu...
bagaikan tiada langsung diriku bagimu...
hinggakan bayangku menghilang...
tidak akan kau sedari...
teruskan saja...
kerna aku terbiasa...
walaupun hakikatnya...
aku tidak biasa...
tidak biasa yang akhirnya terbiasa...
lumrah...
perhubungan...
tidak selalunya indah...
pasti ada duka yang mewarnainya...
mana mungkin akan menjadi seindah mimpi...
seindah impian...
semanis janji...
Jika tidak dengan izin-Nya...
aku akur...
ada hikmah disebaliknya...
aku yakin dengan janji-Mu...
Ya Rahman...

Tiada ulasan:

TINGGALKAN JEJAK ANDA, SAYA AKAN MENJEJAKI JEJAK ANDA KEMUDIAN