Rabu, 6 Jun 2012

RINDU

ASSALAMMUALAIKUM...

agak lama aku x update blog..sibuk? memang sibuk..tapi tiap kali aku nak update blank..pening..semester 2 ni berlalu agak cepat berbanding semester lepas..rasa macam semalam aku mendaftar masuk bagi semester 2..sedar tak sedar dah nak dekat Final..

RINDU... ya aku rindu!!! rindu mak aku! rindu bapak aku! rindu abang-abang aku! rindu kakak-kakak aku! rindu adik aku! rindu mR.HEART aku! rindu kawan-kawan aku!..pendek kata..aku rindukan insan-insan yang pernah mewarnai hidup aku..semakin hari semakin matang... yeke?? setuju x?? ya! aku rasakan perubahan ini dalam aspek berfikir, berkomunikasi, menjana idea..menjana pendaptan..eh ke situ lak..hahha..

sebenarnya, hari ani aku baru balik dari kampung sempena Study week dan Hari Gawai Dayak..tapi, study week aku dicorakkan dengan menghayati cerita Korea..hahha..layan habis.. jiwa kau bertambah sensitif sekarang..nak nangis..nak nangis..eh! matang ke ni?? hahah..orang yang matang pun tahu jugak nangis..

aku rindu mak aku..nak borak ngan mak dalam phone.. mak x pandai borak lama guna phone..lagi satu mak aku jenis pendiam..berlainan dengan bapak aku..dua-dua aku sayang..[iklan: tadi masa aku bersalam ngan bapak aku sebelum aku bertolak ke Kota Samarahan... lepas bapak aku jalan..aku nangis]...

AKU RINDUUU... <3

Tiada ulasan:

TINGGALKAN JEJAK ANDA, SAYA AKAN MENJEJAKI JEJAK ANDA KEMUDIAN