MY BLOG

Lilypie Second Birthday tickers

Ahad, 5 Jun 2011

DUGAAN YANG MEMBAKAR DIRI


Sentuhan dihati ini..
Bagaikan disentuh duri beracun..
Pedihnya tak terkata..
Bila dia sengaja berbuat demikian..
Tidak kupeduli segala dugaan darinya..
Akan kutempuhi dengan tabah..
Walaupn terasa seperti api membakar diri..
Kerna inilah kehendakku..
Semakin sukar semakin kusuka..
Semakin mudah terlalu cepat kumendapat..
Aku ingin aku tewas..
Kini aku tewas..
Tewas kepada perasaan dan hati..
Adakah aku ketakutan..
Benar..
Aku ketakutan..
Takut akan kehilangannya..
Tapi..
Pastinya aku mencintaimu..


::::+++wink...wink..menghayati bait-bait kata yang pernah kau hadiakan kepadaku mampu membuatku tersenyum..walau kini kau jauh di mata..+++::::

Tiada ulasan:

TINGGALKAN JEJAK ANDA, SAYA AKAN MENJEJAKI JEJAK ANDA KEMUDIAN