Ahad, 5 Jun 2011

JATUH


Hari ini aku nak kongsikan sebuah puisi yang aku terima satu ketika dahulu. Kuabadikan dalam diari hatiku.. terima kasih cinta!!!


Tiada kusangka..
Aku jatuh hati..
Pada insan yang bergelar Z....
Dahulu pernah ku berkta..
Aku pasti akan permainkan cintaku..
Setelah waktu berlalu..
Damai menyimpan harapan padaku..
Namun..musnah kerana aku..
Ah...Sungguh cetek fikiranku..
Menyimpan dendam..
Hingga orang lain yang merasakannya..
Tapi..kini..
Aku tidak lagi begitu..
Seorang insan yang mampu..
Membuka pintu hatiku selama ini..
Berada di depan mataku..
Alangkah butanya aku..
Tapi..
Ku sendiri tidak tahu..
Mengapa dulu aku tidak luahkannya..
Luahkan isi hatiku padanya..
Mungkin aku tak mahu..
Dia dipermainkan olehku..
Kerna waktu itu..
Aku benar-benar terjatuh olehnya..
Hanya dirimu... Z...


 ~~~terima kasih sayang~~~~

Tiada ulasan:

TINGGALKAN JEJAK ANDA, SAYA AKAN MENJEJAKI JEJAK ANDA KEMUDIAN