Selasa, 29 November 2011

~SERABUT~

Minggu ne ..minggu serabut aku..dengan tugasan yang berlambak..sekarang pun aku sempat ag meluahkan rasa hati kat buah hatiku ni. gipun lame dah aku x update ngan buah hatiku ni..sedikit sebnyak..aku nak jugak meluangkan masa dengan awk ye...awak x marahkan saya lame dah jenguk awak..sorry dear..bukan nak lupakan awak..tapi vitamin M + tugasan yang banyak menyebabkan Miss Zee terlupa akan awak..hehehe..sepanjang menuntut di Unimas, alhamdulillah..semuanya berjalan dengan lancar..dapat kawan2 yang comel2..hensem2..dapat lecturer yang catik2..kacak2..heheh..merapu lak.. subjek pun best2..sampai aku x terkata..dapat lak roommate yang memang satu sekolah dengan aku + BFF aku...memang advanced la bagi aku..sekali lagi..alhamdulillah..dapat lak tinggal di Kolej Seroja...alhamdulillah..walaupun agak jauh dari kampus Barat..tp agak dekat dengan pekan Desa Ilmu...heheh..bab2 nak g jenjalan aku suke sangat,,,tapi lepas tu..start la aku merungut kaki aku sakit.. alhamdulillah sekali g..dapat membe..Bf yang memahami aku..pendek kata..aku dimanjakan oleh membe n Bf..heheh..bukan nak menunjuk..tapi itulah hakikatnya..atau aku je yang perasan..heheh...aku rindukan mak ayah aku kat kampung.. rindu kat kakak2 aku..kat abang aku..sungguh.. bila berjauhan rindu itu semakin mekar dalam sanubari..tapi bila dekat..erti menghargai masaa2 bersama agka jarang dimanfaatkan..aku rasa sedih sangat minggu ni..aku pun x tau nape..agaknye aku ne jiwang sangat = emosional..come on Miss Zee!!!! get up!! assignment menunggu..jangan postpone g wat keje..hehhe..

"ok la cik buah hati...saya out dulu la ye...na sambung karang esei Sejarah Sosial.. satu-satunya tugasan individu Miss Zee Semester ni..t saya coret ag ea...Love u!!! assalammualaikum..."

Tiada ulasan:

TINGGALKAN JEJAK ANDA, SAYA AKAN MENJEJAKI JEJAK ANDA KEMUDIAN