Isnin, 2 Januari 2012

FINAL EXAM!!!!!!

4 DAYS LEFT!!! tekanan???? memang aku tak nafikan..mana tak nya.. study week aku terperap dalam bilik je..apa yang berlaku kat lua pun aku x sedar.. bertapa kat bilik lau study xpe gak..tapi...study week aku jadi MOVIE WEEK + FB WEEK + SLEEP WEEK.. MALAS tahap ape pun aku tak tau.. malam tadi dalam aku tengah sibuk mengulit diri nak tidur..tiba-tiba... ZAAAAAPPP!!!! bLack Out!!! terputus bekalan elektrik.. agaknya ada budak yang guna elektrik berlebihan..ape punya istilah la aku ni...heheh..OVER LOAD LA tu..heheh.. sebelum cuti hari tu semangat aku nak ulangkaji berkobar-kobar SBKK  ( SEMANGAT BERKOBAR-KOBAR) katakan..heheh..tapi sekarang..berkobar-kobar nak memanjakan diri ada la..heheh... alhamdulillah..hari ini ada jugak la aku menelaah.. subjek ekonomi..politik malam tadi dah.. aku ulangkaji guna lampu suluh..heheh..FINAL EXAM dah dekat..maknanya... SEM BREAK pun dekat..hahah.. ape la aku ne... exam tak start g..aku dah sibuk nak cuti..hehhe..apepon..wishing me n my BFF dipermudahkan urusan masa jawab and dapat lulus dengan cemerlang.. Amin... (<_^)

Tiada ulasan:

TINGGALKAN JEJAK ANDA, SAYA AKAN MENJEJAKI JEJAK ANDA KEMUDIAN