MY BLOG

Lilypie Second Birthday tickers

Selasa, 20 Disember 2011

SALAH ORANG...?

HAHAHAH!!!!! rasa nak tercabut urat perut aku bila terkenangkan peristiwa pagi tadi.. masa aku bergegas nak masuk bas aku duduk sebelah kawan sekelas aku..alhamdulillah..hari ini dapat duduk..lebih baik dari petang semalam aku terpaksa berdiri..biasala tu ka...berhimpit dalam bas..tapi semalam aku berhimpit dengan siswi..bukan siswa tau..aku masih menjaga batas lagi..hidup di kampus, kalau tak kena hari ini..hari esok mesti kena pack macam sardin..hari ini jugak aku tak pegi sekali dengan kawan baik aku..Nisa Sahdan..biasanya u dan dia sentiasa bersama..entah nape hari ini..aku lewat sedikit.. dia naik bas sebelah..aku lak bas yang belakang..malas nak keluar lagi sebab tu aku stay je dok.. tengah syok-syok duduk... aku mula la observe siswa siswi yang naik bas hari ni.. #TABIAT AKU BILA DALAM BAS...heheh.. # dalam dok perhati orang...taaaaraaa!!!! pemerhatian ku berhenti..fokus pada siswa...aku perhati dan berfikir.. rambut dia..pakaian dia..blazer hitam..kasut..beg hitam.. x ingat brand ape.. automatik! aku buat keputusan.. siswa yang aku perhati memang sebijik macam YDP MPP kitorang.. tu pun aku observe dari belakang..heheh... macam dia.. dalam hati..aku yakin dan pasti bahawa siswa yang aku dok fokus dari tadi adalah dia... hairan jugak..aku x pernah tengok dia naik bas.. eh! ke aku je salah buat conclusion.. tak! aku yakin itu dia!  Boom!!! penghuni bas beralih ke depan dan belakang... jeng! jeng! jeng! DUSH! DUSH! DIA berpaling ke belakang... Gulp! aku silap!! bukan dia!!! hahah.. nasib baik aku tak tegur..kalau tak malu..hahah.. aku salah seorang siswi yang mengkagumi YDP MPP kami... sebab tu aku sensitif sangat bila tengok orang seiras dengan dia..hahah... repeat! hanya kagum! nanti marah lak cik abang aku..awek dia kagum melampau kat kaum Adam yang lain..

2 ulasan:

SUKACiNTAbebehgele2 berkata...

wasehhhhh... hehhehe.. skodeng owww... :P

Miss Zee berkata...

heheheh...xda skodeng...merati jak..hehe

TINGGALKAN JEJAK ANDA, SAYA AKAN MENJEJAKI JEJAK ANDA KEMUDIAN