Isnin, 19 Disember 2011

aKU BERANI!!!

YEA! YEA! akhirnya aku beranikan diri masuk ke tasik Unimas..aku belajar macam mana nak mengapungkan diri...heheh...alahamdulillah aku dapat mengatasi ketakutan aku sebab adanya life jacket...ahahah...aku x past g nak floating tanpa jacket..heheh..so far, alhamdulillah..aku dah mengapungkan diri di Tsik Unimas..sampai bahagian tengah g... masuk Hutan unimas pun dah..tapi cabaran kat tasik lagi best...heheh...sebelum ne aku join Sukan Air je..x berenang g..semalam...akhirnya..penantian ku berhasil..x sia-sia aku join program ni..banyak ilmu yang aku ketahui..malam nya..lepas maghrib..ingatkan nak buat assignment..tapi aku terus terlena sampai pagi... BURUKNYA PERANGAI.....HAHAHAH... hari ni aku nak buat tugasan yang aku sepatutnya dah siapkan semalam.. assalammualaikum..

Tiada ulasan:

TINGGALKAN JEJAK ANDA, SAYA AKAN MENJEJAKI JEJAK ANDA KEMUDIAN