MY BLOG

Lilypie Second Birthday tickers

Isnin, 26 Mac 2012

KEMBARA PERSADA PRIHATIN

ALHAMDULILLAH, sabtu lepas aku join program anak2 felda.. walaupun hakikatnya aku bukan anak FELDA.. [ SHHHTTT] jangan bising yer..aku tengok program tu kat fb..n aku terus join.. nak tau kitorang pergi mana??  LEMBAGA KEBAJIKAN ANAK-ANAK YATIM SARAWAK KOMPLEKS KEBAJIKAN LAILA TAIB   Aku akui, inilah julung-julung kali aku pergi ke rumah kebajiakan, kat sekolah dulu mana pernah ada program macam ni, ada pun, aku x terpilih.. mula-mula2 datang, memang aku sebak jumpa budak-budak tu. diorang sambut kami sebaik kami keluar dari bas. memang terharu sangat.. dalam hati aku rasa beruntung sangat, sebab aku masih mempunyai kedua-dua ibu bapa, betapa beruntungnya aku. antara nama2 budak kat situ yang aku kenal , FATIN, NURUL AFIQAH, KHAIRUL, AIN, KASIH, YUHANIS,.. sedih, aku x hafal nama mereka.. tapi xpe, pergi melawat mereka dan menghiburkan mereka cukup bebekas di hati ku.. x puas hati program dari jam 9 sampai 1..sekejap je masa berlalu..insyaallah, lepas ni, entry yang seterusnya aku akan kongsikan gambar2 siri jelajah Kembara Persada Prihatin..

Tiada ulasan:

TINGGALKAN JEJAK ANDA, SAYA AKAN MENJEJAKI JEJAK ANDA KEMUDIAN