Khamis, 15 Mac 2012

KERTAS KERJA KoQi

Assalammualaikum.. hari rabu hari khas untuk aktiviti Senggang atau Kokurikulum Berkredit di Unimas. Untuk melengkapkan penglibatan aku daalam KoQi, aku mendaftar di bawah teras Kesukarelawanan. Aku sangat-sangat, obses giler bab2 sukarelawan ni..x tau kenape.. aku daftarkan diri dibawah subteras Kesihatan dan Kecemasan Asas. Masuk minggu ni, 3 kali perjumpaan sudah dibuat..untuk hari ini.. bincang mengenai kertas kerja.. agak tertekan sedikit, Asssignment2 pun belum settle lagi..sekarang kertas kerja lagi, last week sibuk dengan kertas kerja TMX2012.. biasala kan, semua mahasiswa macam ni. sibuk sana, sibuk sini..be professional never easy.. AKU DAPAT QUOTE NI MASA KELAS pREP SEMALAM..hehek, betul x? harap-harap semua URUSAN berjalan lancar..moga dipermudahkan segala urusan... Amin ya Rabbal Alamin..

Tiada ulasan:

TINGGALKAN JEJAK ANDA, SAYA AKAN MENJEJAKI JEJAK ANDA KEMUDIAN