Selasa, 13 Mac 2012

MI ROJAK KAKAK master

assalammualaikum..mesti korang heran tengokm title entry hari ni. Disebabkan malas nak g kafe beli makanan, aku dok bilik je. sebab roommate aku gtau makanan da abis dah, tapi bole buat pesanan agi.. malas la nak g sorang2. dalam dok malas2 dalam bilik, borak-borak. TOK! TOK! direct selling! heheh..macam tau2 je aku ngah cari makanan, makanan yang dijual : buah2, laksa penang, dan mi rojak. aku n roommate decide beli mi rojak. sebab aku dah mengidam makan mi rojak. sebab kat bandar terdekat dengan kampung aku, aku terbiasa makan mi rojak kat sebuah kedai mamak "AZREEN CAFE".
[ pegi mana-mana pun, kalu ada mi rojak, aku try, tapi x sama langsung dengan mi rojak kat kawasan aku.] .
sebab : mi rojak kat situ ada 2 jenis, mi rojak ayam dan mi rojak biasa. aksesori yang ada dalam makanan, kuah pekat, tauhu, ayam, cekodok, taugeh.. memang sedap la, korang boleh try sendiri.
bebalik dengan cerita aku tadi, dengan semangat nak makan yang tinggi, kawan aku terus buka packing mi tu.. n suddenly... "eee... pedas! pedas gilak!" mula-mula aku x percaya sampai la turn aku makan sesuap mi rojak kakak tu. pedas giler beb! aku memang makan makanan peda-pedas..tapi, kuah mi ni tersangat-sangat la pedas. Disebabkan xnak membazir [MEMBAZIR AMALAN SYAITAN] Aku dan kawan aku habiskan jugak mi tu. alahai kakak master, punya la pedas giler teramat giler pedasnya mi rojak akak tu.. macam nangis pun ada gak makan mi ni.

Tiada ulasan:

TINGGALKAN JEJAK ANDA, SAYA AKAN MENJEJAKI JEJAK ANDA KEMUDIAN