Selasa, 20 November 2012

TEMAN TAPI MESRA

Assalammualaikum dan salam sejahtera
Jarang meng'update' entry, tetapi malam ni ku gagahkan jua diri untuk men'update latest perkongsian daripada aku. 2 minggu lepas aku agak sibuk terkejar-kejar mengejar dateline assignment. Lebih-lebih lagi lepas curi Raya Haji lepas. Waktu cuti bukan nak siapakan assigmnet, tapi sengaja merehatkan diri sepenuh jiwa kat rumah yelah kot, dari mula jadi Liason Officer, 24 Ogos 2012, balik awal dari orang lain, dah tu balik cuti Raya, 25 Oktober 2012, memang tak lepaskan peluang la bila dah bercuti. Semua program kat Tv nak tengok. Bila cuti, aku jarang online, masa aku lebih tertumpu pada kerja rumah dan rancangan kat TV. Kalau dah balik kampus, macam biasa gak, macam siswa siswi lain, assignment, hadap laptop, buku, kuliah, tutorial, kelas bahasa, mesyuarat persatuan, program sana, program sini, Eleh, macam sibuk sangat.. ade masa keluar jugak makan2, window shopping.

Last Week, family Teman Tapi Mesra aku ajak keluar makan. Pada mulanya memang x nak ikut, sebab aku exam pada next day.  after kelas, lepak bilik main gamen then laptop aku lak hang.. blank je,, memang la susah hati sangat. tapi aku anggap dugaan hidup. Ya, mungkin Allah nak menguji aku. sepanjang cui Deepavali kerje aku x habis-habis main game. game ape, Game mahjong, same gak ngan Roommate aku, dorang pun main game yang sama. memang semangat gial main, sebab kitorang bersaingikut  level. syok sangat main sampai laptop aku pun terover syok. :) untuk menghilang susah hati aku kerana laptop aku hang tu, aku pergi teman kawan beli hadiah tok perkahwinan cousin dia. balik dari pegi beli hadiah, rehat2 jap, patah2 puzzle yang kitorang beli. then aku tertidur, bangun2 dapat banyak miskol dari cik abang TTP.  hp aku silent, no hal la x sedar langsung. x pernah2 aku silent hp kat bilik. adoyai. kesian TTP LAME TUNGGU AKU..  tp aku x join gak dinner dia ngan family, sebab terlewat. Mak dia memang baik ngan aku, tapi aku kekok lagi.

next time aku sambung citer ag k, ngantok..

p/s: Kalau manusia ini mengejar kasih Allah, tidak akan timbul perselisihan dan perbalahan. Jika manusia sesama manusia, mengejar kasih manusia, itulah rahsia manusia itu bersaing dan berbalah

Tiada ulasan:

TINGGALKAN JEJAK ANDA, SAYA AKAN MENJEJAKI JEJAK ANDA KEMUDIAN