Jumaat, 8 Mei 2015

STATUS

Assalamualaikum,
Agak lama tidak menjengah ke blog. Masih memegang title penganggur kehormat. Walaupun kekadang aku rimas. Bukan tiada usaha mencari pekerjaan, aku juga tersepit dengan keadaan. Aku percaya rezeki ada di mana2. Cuma perlu usaha yg berterusan dan tawakkal. In shaa Allah. Ada jalannya. Malu? Memang malu, di usia sudah menginjak dewasa, aku belum bekerja. Cubaan untuk bekerja, punah, demi keselamatan diri, aku berhenti. Memang pada dasarnya, yang tidak tahu pokok pangkal cerita aku, akan menyalahkan aku 100%. Kononnya aku tidak tahan untuk bekerja berat. Aku sudah dapat menyesuaikan diri dengan karier pertama. Ya, aku punya alasan sendiri untuk tidak meneruskan lagi. In shaa Allah, rezeki aku di tempat lain.

Tiada ulasan:

TINGGALKAN JEJAK ANDA, SAYA AKAN MENJEJAKI JEJAK ANDA KEMUDIAN