Isnin, 19 September 2016

PERFECT 10

Kisah kita
Jauh di mata
Dekat di hati
Biar terpateri di ingatan
Terpahat di hati
Biar banyak onak dan duri
Pintaku agar kita tabah
Bertahanlah sygku
Demi janji yang telah kita pateri
Kau di sana
Aku di sini
Jauh
Kita kongsi rasa yang sama
Rasa yg kita sama-sama tau

Aku pasrah andai kau memilih yang lain
Jangan kau bimbang syg
Aku belajar
Belajar dari sebuah hubungan
Benarlah
Hajat dihati
Memang kau yang bertakhta di hati
Siapa aku untuk menidakkan 
Apa yang akan berlaku
Yakni masa depan kita
Kabur
Masih jauh perjalanan
Maju ke hadapan sayangku
Aku selalu mendoakanmu

Jauh mana kita
Biar terpisah jasad
Asal hati kita menyanyikan lagu yang sama
Senada seirama selamanya
Dengan izin Allah swt
Cinta Halal
Milik kita juga
Aamiin.

Tiada ulasan:

TINGGALKAN JEJAK ANDA, SAYA AKAN MENJEJAKI JEJAK ANDA KEMUDIAN