Khamis, 5 Januari 2012

HARINYA TIBA.... ESOK!

ALHAMDULILLAH..hari yang aku tunggu-tunggu penuh debaran,,akhirnya kunjung tiba..persiapan final exam??? baca note..siapkan kuiz.. and refresh..hehe..1st paper.. TMX 1010 ( Computer End-Using), & TITAS ( Tamadun Islam dan Tamadun Asia)...moga urusan aku dipermudahkan esok.. Amin Ya Rabbal Alamin.. esok exam..tapi..sempat ag aku nak update entry..heheh... demimu babyku.. relax study---> iklan sekejap sambil fb+ twitter+update blog..
mak! bapak! doakan anakmu ini..aku akan banggakan bapak & mak! tunggu kepulanganku semester break nanti.. x sabar rasanya berjumpa mak & bapak kesayangan aku.. rindunyer... <3 <3 <3  kamek sayang mak & bapak kamek!!!
buat kakak, abang dan satu-satunya adikku..sesungguhnya aku amat menyayangi kalian..tanpa kalian aku tidak sampai ke tahap ini.. sob! sob! sob! 
 buat sahabat..maafkan segala salah silapku..halalkan sgala salah silapku padamu..halakan makan dan minumku..sesungguhnya aku telah memaafkanmu..semoga kita dapat menjawab kertas soalan dengan baik dan terbaik! insyaalah..
saya sayang awak!!
my viewer..doakan aku dan rakan2 ipta moga dapat menjawab kertas peperiksaan dengan tenang dak baik..
masa untuk tidur.. aku kena cukup tidur,,, persiapan !st untuk esok..
k sayang sayang semua..aku nak tidur.. nak ikut??? no..no..no..heheh.. x boleh..
k guys.. SALAM 1 MALAYSIA! SALAM 1K! assalammualaikum..

Tiada ulasan:

TINGGALKAN JEJAK ANDA, SAYA AKAN MENJEJAKI JEJAK ANDA KEMUDIAN