Rabu, 28 November 2012

WEDNESDAY LAGI.. :)

Assalammualaikum daan salam sejahtera semua,
Apa khabar? Harap semuanya dalam keadaan yang baik-baik sahaja. Cuma aku yang x berapa baik hari ni. Kelas pagi tadi aku tak masuk sebab headache melampau. Sekarang pun masih agi, tapi aku tetap jugak bertegas nak update entry kali ni. Degil kan? Makan pun x larat hari ni, terok sangat ke? Fizikal dan mental aku penat minggu ni. Mungkin aku x beri masa yang cukup untuk mental aku berehat, atau terlebih rehat?

Minggu ini berlalu dengan 1001 macam cerita. Cabaran dan dugaan hidup. Biasala kan. Semua orang melaluinya, aku tidak terkecuali. Hari ni, update status kat fb..


Muhasabah diri. Macam mengada lak kan, semua nak post kat fb.. Apapun bersyukur sangat dapat kawan yang maemahami aku kala susah dan senang. Tapi memang akan ada orang yang tak puas hati kat kita. Biarkan dia, nanti lama-lama senyap la. Dia manusia jugak, tahu rasa penat. So, aku x payah nak beratkan kepala aku untuk fikirkan dia. Bukan boleh bagi aku untung pun. Tambah stress aku lagi la. 
Itu pendapat dia, terpulang. Terima kasih atas kata-kata itu. Aku memahami, kerana aku seorang pendengar yang baik. Eh! Mendabik dada la pulok. InsyaAllah aku akan cuba hadapi semua ini dengan tenang. 

#Peace No war! Love u all!

Assalammualaikum, 
Salam Sayang.



Tiada ulasan:

TINGGALKAN JEJAK ANDA, SAYA AKAN MENJEJAKI JEJAK ANDA KEMUDIAN