Selasa, 11 Mac 2014

MOMENT

Assalamualaikum,

Agak lama rasanya tidak menjengah  my bubbly boo ni. Today, sambut birthday kawan, suprisekan dia lepas kelas. Saat-saat akhir tahun pengajian dipenuhi dengan moment bersama sahabat tersayang. Selepas ini, entahkan berjumpa lagi atau pun tidak. Moga ukhuwah antara kami berkekalan hingga ke akhirnya. Kehidupan di sekolah rendah mahupun menengah, di universiti, masing2 ada cerita tersendiri.Terpulang pada diri untuk menilai dan menghargai apa yang berlaku sepanjang bernafas di bumi Allah yang nyata hanya sementara buat kita. Sedikit cebisan memori dalam hidup,


Today, birthday Nas. Happy Birthday Nas! 


bila bab2 nak bergambar2 ni,,semua x lepas peluang


060314.. Birthday Kak aten. I love u sis.

Misteri kehilangan flight MH370  menggemparkan satu Malaysia, malahan dunia..memang agak misteri sehinggakan bermacam-macam spekulasi yang wujud. Cuma sedikit pesanan buat diri dan yang lain, jangan bermain dengan spekulasi sehingga mendatangkan pengaruh negatif kepada orang lain. Jangan menokok tambah cerita yang nyata boleh membuatkan orang lain bertambah gusar. Serahkan pada Allah. Hanya Dia yang mengetahui sebab musabab, hikmah di sebalik kejadian ini. 

p/s : sama-sama kita berdoa untuk kesejahteraan Krew MH370 dan penumpang. Semoga urusan untuk mencari mereka dipermudahkan oleh Allah swt.

Tiada ulasan:

TINGGALKAN JEJAK ANDA, SAYA AKAN MENJEJAKI JEJAK ANDA KEMUDIAN